ျမန္မာနိုင္ငံ အေနျဖင့္ ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္ အေပၚ သတိမူမိေသာျဖစ္ရပ္ တစ္ရပ္
Solar Impulse-2 ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္သုံး ေလယာဥ္ကို ဆြစ္ဇာလန္နိုင္ငံ တြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ကစတင္ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။၂၀၁၄ ဇြန္ ၂ရက္တြင္ ပထမဆုံး ဆုံးပ်ံသန္းမူကို Payerne ရွိ ပုဂၢလိက ေလယာဥ္ကြင္း တြင္စမ္းသပ္ပ်ံသန္း ခဲ့သည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ အေလးခ်ိန္ ေပါင္ ၅၁၀၀ (တန္အားျဖင့္ ၂.၃တန္) အေလးခ်ိန္ရွိသည္။
ေလယာဥ္၏ ေတာင္ပံသည္ ၇၂မီတာ ရွည္လ်ားၿပီး အပိုင္းသုံ:ပိုင္း ျဖင့္ ဖြဲ.စည္းတည္ေဆာင္ထားသည္။
ထိုျပင္ ေတာင္ပံမ်ားတြင္ ဆိုလာဆဲလ္ေပါင္း ၁၇၀၀၀ ပါရွိၿပီး တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ၇၀ ႏွင့္ အျမင့္ ၁၂၀၀၀ မီတာ အထိ ပ်ံ သန္း နိုင္ေၾကာင္း သိရပါသည္။
သဘာဝ စြမ္းအင္ ျဖင့္ေဝဟင္၌ ပ်ံသန္းနိုင္သည့္ကို သက္ေသျပလိုက္သည့္ ဆြန္ဇာလန္ နိုင္ငံ မွ Solar Impluse-2 သည္ သဘာဝ အေလ်ာက္ ရရွိသည့္ ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္ ကိုအသုံးျပဳထားၿပီ: သဘာဝပတ္ဝန္:က်င္အေပၚ ဆိုးက်ိဳးသက္ေရာက္ မူတစ္စုံတစ္ရာ မရွိေၾကာင္း သိရွိခဲ့ရ ၿပီးျဖစ္သည္။
Solar Impulse-2 ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္သုံး ေလယာဥ္ကို ဆြစ္ဇာလန္နိုင္ငံ တြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ကစတင္ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။၂၀၁၄ ဇြန္ ၂ရက္တြင္ ပထမဆုံး ဆုံးပ်ံသန္းမူကို Payerne ရွိ ပုဂၢလိက ေလယာဥ္ကြင္း တြင္စမ္းသပ္ပ်ံသန္း ခဲ့သည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ အေလးခ်ိန္ ေပါင္ ၅၁၀၀ (တန္အားျဖင့္ ၂.၃တန္) အေလးခ်ိန္ရွိသည္။
ေလယာဥ္၏ ေတာင္ပံသည္ ၇၂မီတာ ရွည္လ်ားၿပီး အပိုင္းသုံ:ပိုင္း ျဖင့္ ဖြဲ.စည္းတည္ေဆာင္ထားသည္။
ထိုျပင္ ေတာင္ပံမ်ားတြင္ ဆိုလာဆဲလ္ေပါင္း ၁၇၀၀၀ ပါရွိၿပီး တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ၇၀ ႏွင့္ အျမင့္ ၁၂၀၀၀ မီတာ အထိ ပ်ံ သန္း နိုင္ေၾကာင္း သိရပါသည္။
သဘာဝ စြမ္းအင္ ျဖင့္ေဝဟင္၌ ပ်ံသန္းနိုင္သည့္ကို သက္ေသျပလိုက္သည့္ ဆြန္ဇာလန္ နိုင္ငံ မွ Solar Impluse-2 သည္ သဘာဝ အေလ်ာက္ ရရွိသည့္ ေနေရာင္ျခည္ စြမ္းအင္ ကိုအသုံးျပဳထားၿပီ: သဘာဝပတ္ဝန္:က်င္အေပၚ ဆိုးက်ိဳးသက္ေရာက္ မူတစ္စုံတစ္ရာ မရွိေၾကာင္း သိရွိခဲ့ရ ၿပီးျဖစ္သည္။
Unicode Version :
မြန်မာနိုင်ငံ အနေဖြင့် နေရောင်ခြည်စွမ်းအင် အပေါ် သတိမူမိသောဖြစ်ရပ် တစ်ရပ်
Solar Impulse-2 နေရောင်ခြည်စွမ်းအင်သုံး လေယာဉ်ကို ဆွစ်ဇာလန်နိုင်ငံ တွင် ၂၀၁၁ ခုနှစ် ကစတင်ပြုလုပ်ခဲ့သည်။၂၀၁၄ ဇွန် ၂ရက်တွင် ပထမဆုံး ဆုံးပျံသန်းမူကို Payerne ရှိ ပုဂ္ဂလိက လေယာဉ်ကွင်း တွင်စမ်းသပ်ပျံသန်း ခဲ့သည်။ အဆိုပါ လေယာဉ်သည် အလေးချိန် ပေါင် ၅၁၀၀ (တန်အားဖြင့် ၂.၃တန်) အလေးချိန်ရှိသည်။
လေယာဉ်၏ တောင်ပံသည် ၇၂မီတာ ရှည်လျားပြီး အပိုင်းသုံ:ပိုင်း ဖြင့် ဖွဲ.စည်းတည်ဆောင်ထားသည်။
ထိုပြင် တောင်ပံများတွင် ဆိုလာဆဲလ်ပေါင်း ၁၇၀၀၀ ပါရှိပြီး တစ်နာရီ ကီလိုမီတာ ၇၀ နှင့် အမြင့် ၁၂၀၀၀ မီတာ အထိ ပျံ သန်း နိုင်ကြောင်း သိရပါသည်။
သဘာဝ စွမ်းအင် ဖြင့်ဝေဟင်၌ ပျံသန်းနိုင်သည့်ကို သက်သေပြလိုက်သည့် ဆွန်ဇာလန် နိုင်ငံ မှ Solar Impluse-2 သည် သဘာဝ အလျောက် ရရှိသည့် နေရောင်ခြည် စွမ်းအင် ကိုအသုံးပြုထားပြီ: သဘာဝပတ်ဝန်:ကျင်အပေါ် ဆိုးကျိုးသက်ရောက် မူတစ်စုံတစ်ရာ မရှိကြောင်း သိရှိခဲ့ရ ပြီးဖြစ်သည်။
Solar Impulse-2 နေရောင်ခြည်စွမ်းအင်သုံး လေယာဉ်ကို ဆွစ်ဇာလန်နိုင်ငံ တွင် ၂၀၁၁ ခုနှစ် ကစတင်ပြုလုပ်ခဲ့သည်။၂၀၁၄ ဇွန် ၂ရက်တွင် ပထမဆုံး ဆုံးပျံသန်းမူကို Payerne ရှိ ပုဂ္ဂလိက လေယာဉ်ကွင်း တွင်စမ်းသပ်ပျံသန်း ခဲ့သည်။ အဆိုပါ လေယာဉ်သည် အလေးချိန် ပေါင် ၅၁၀၀ (တန်အားဖြင့် ၂.၃တန်) အလေးချိန်ရှိသည်။
လေယာဉ်၏ တောင်ပံသည် ၇၂မီတာ ရှည်လျားပြီး အပိုင်းသုံ:ပိုင်း ဖြင့် ဖွဲ.စည်းတည်ဆောင်ထားသည်။
ထိုပြင် တောင်ပံများတွင် ဆိုလာဆဲလ်ပေါင်း ၁၇၀၀၀ ပါရှိပြီး တစ်နာရီ ကီလိုမီတာ ၇၀ နှင့် အမြင့် ၁၂၀၀၀ မီတာ အထိ ပျံ သန်း နိုင်ကြောင်း သိရပါသည်။
သဘာဝ စွမ်းအင် ဖြင့်ဝေဟင်၌ ပျံသန်းနိုင်သည့်ကို သက်သေပြလိုက်သည့် ဆွန်ဇာလန် နိုင်ငံ မှ Solar Impluse-2 သည် သဘာဝ အလျောက် ရရှိသည့် နေရောင်ခြည် စွမ်းအင် ကိုအသုံးပြုထားပြီ: သဘာဝပတ်ဝန်:ကျင်အပေါ် ဆိုးကျိုးသက်ရောက် မူတစ်စုံတစ်ရာ မရှိကြောင်း သိရှိခဲ့ရ ပြီးဖြစ်သည်။
image: from internet
No comments:
Post a Comment